Little Known Facts About ماگ.

Wiki Article

هر چند زیبایی آن بیشتر از استحکام آن است و در ابعاد کوچک ساخته می شود، بنابراین بعید است مورد پسند شما باشد.

برای حفظ بهداشت و زیبایی ماگ و فنجان قهوه، باید نکاتی را در نظر بگیرید.

از مواد شوینده قوی برای شستشوی ماگ جداً اجتناب کنید ، زیرا باعث کاهش ماندگاری و ثبات رنگ و طرح چاپ شده بر سطح ماگ می شود.

به دلیل وجود ماگ در طرح های مختلف و حتی سفارش طرح ماگ برای چاپ سبب شده که برای هدیه دادن و کادو نیز استفاده میشود.

ماگ‌های فلزی علاوه بر ویژگی‌های عملی، ظاهر زیبایی هم دارند. طراحی‌های مختلفی بر روی سطح ماگ‌های فلزی وجود دارد، از جمله حکاکی‌ها، الگوهای گرافیکی و رنگ‌آمیزی‌های متنوع.

ضدنشت: قطعاً نشتی‌کردن مایعات از این ظروف غیرمنتظره است؛ از‌این‌رو یونیک برای تولیدات خود از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده می‌کند تا جلوی هرگونه نشتی را بگیرد.

ماگ دخترانه همانطور که از نامش مشخص می باشد با نام ماگ دخترانه فانتزی نیز شناخته می شود و خرید ماگ های دخترانه فانتزی مخصوصا به عنوان کادو بسیار مورد اقبال مشتریان است.

ماگ‌ های سرامیکی نوعی ظرف است ??????? ????? که از سرامیک ساخته می‌شوند. سرامیک ماده‌ای معدنی است که پس از پخت در دماهای بالا، خصوصیاتی مانند سختی و شفافیت بالا را به خود می‌گیرد.

نکته جالب توجه در مورد این نوع از ماگ، این است که بدنه آن‎ها عایق حرارت بوده و موجب می‌شود تا سرما یا گرما به خوبی حفظ شود و فرد مدت زمان بیشتری امکان بهره بردن از نوشیدنی خود را داشته باشد.

این روزها ماگ و فنجان‌های متفاوتی به بازار عرضه شده تا لذت خوردن نوشیدنی‌های مختلف دوچندان شود، از این جهت علاقمندان می‌توانند یک فنجان یا ماگ زیبا در خانه یا محل کار خود داشته باشند و از آن بهره ببرند.

مزیت اصلی ماگ‌های پلاستیکی، سبکی و شکل‌پذیری آن‌ها است. به دلیل وزن سبک و مقاومت در برابر شکستن، ماگ‌های پلاستیکی مناسب برای استفاده در محیط‌هایی مانند کمپینگ، پیک نیک و سفر هستند.

با ثبت‌نام در خبرنامه آنی لوکس، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می‌شوید.

پس از آن با روی آوردن انسان ها به فلزکاری، ماگ هایی از جنس برنز، نقره، طلا و حتی سرب ساخته شد. همانطور که توقع می رود، این ماگ ها امروزه کارایی ندارند و آن ها را به جز در موزه ها، جایی نمی بینیم.

با تصور اینکه فنجانهای قهوه کوچک هستند باریستاها سرو قهوه را در این نوع لیوانها شروع کردند.

Report this wiki page